ADMINISTRARE DE PERSONAL

 

Administrarea de personal nu inseamna doar angajarea unui salariat si incheierea unui contract de munca. Implica multe responsabilitati, drepturi si obligatii pentru ambele parti. Obliga la cunoasterea si aplicarea corecta si la timp a legislatiei in vigoare, respectarea ei incepand cu prevederile Codului Muncii, continuand cu asigurarile sociale de stat si de sanatate, securitatea si sanatatea in munca, s.a.m.d.  

[CITESTE MAI MULT]

 

SALARIZARE

 

Salarizarea in Romaniaeste foarte complexa si inseamna mai mult decat plata unui salariu. Este un domeniu distinct care necesita o cunoastere foarte buna a legislatiei in vigoare si personal specializat. Inseamna o evidenta a personalului si taxelor aferente, realizate corect si la timp, intocmirea si depunerea tuturor declaratiilor si rapoartelor in forma si termenele legal stabilite.
[CITESTE MAI MULT]

CONSILIERE RESURSE UMANE

 

Sa acorzi consiliere in domeniul resurselor umane constituie o mare responsabilitate, o  buna cunoastere a legislatiei in vogoare si o mare abilitate si deschidere in interpretarea prevederilor legale, stiut fiind ca, legislatia lasa de multe ori portite care pot fi folosite tocmai in raport cu abilitatea de interpretare a acesteia.
[CITESTE MAI MULT]

 

 

 

 

                           

                              

                              

                                 

 

 

 

 

 

SC MADORO SOLUTIONS SRL este o firma de resurse umane din Bucuresti care va propune servicii externalizate de resurse umane, administrare de personal, salarizare si consiliere in domeniul resurselor umane, profesionale la preturi accesibile.

Suntem pregatiti sa va oferim solutii si servicii pentru problemele de personal cu care va confruntati. In parteneriat cu noi veti puteti evita desele erori care se fac in aplicarea prevederilor legale, evitand urmarile neplacute ale unor astfel de greseli: amenzi,  pierderi financiare, conflicte de munca, procese interminabile. 

 


 

 

 

Servicii de salarizare

 

Salarizarea in Romania este foarte complexa si inseamna mai mult decat plata unui salariu. Este un domeniu distinct care necesita o cunoastere foarte buna a legislatiei in vigoare si personal specializat. Inseamna o evidenta a personalului si taxelor aferente, realizate corect si la timp, intocmirea si depunerea tuturor declaratiilor si rapoartelor in forma si termenele legal stabilite.

 

Crearea si actualizarea permanenta a bazei de date prin inregistrarea  contractelor individuale de

munca, a  modificarilor de stare civila si  salariale, a deciziilor de incetare a activitatii, sanctionare

etc.;

Intocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial;

Calculul sporurilor si adausurilor la salariul de baza: ore suplimentare, spor repaus saptamanal,

spor de noapte, conditii grele, premii, ajutoare, etc.;

Calculul concediilor de odihna si al concediilor medicale;

Calculul acordului global, individual sau indirect, dupa caz;

Calculul retinerilor si popririlor salariale;

Intocmirea statelor de plata ;

Intocmirea ordinelor de plata pentru taxele salariale;

Intocmirea declaratiei  unice 112 si transmiterea acesteia;

Intocmirea fiselor fiscale pentru salariatii societatii;

Intocmirea oricaror rapoarte de salarizare la solicitarea clientului;

Suport legislativ in orice problema de calcul salarial.

            

 

                                                                                                                                                                                                                

 

 

 

 CODUL COR


Incepand cu data de 01.01.2008 a intrat in vigoare Ordinul 337 emis de catre Presedintele INS privind actualizarea activitatilor din economia nationala Nomenclatorul CAEN.

 

  CODUL CAEN


Clasificarea ocupatiilor este operatia de sistematizare a ocupatiilor (functiilor si meseriilor) populatiei active, ?n care o ocupatie  este clasificata o singura data.

 

CODUL MUNCII


Prezentul cod reglementeaza totalitatea raporturilor individuale si colective de munca, modul in care se efectueaza controlul aplicarii reglementarilor din domeniul raporturilor de munca, precum si jurisdictia muncii.

                                                                                                                                                  INFO LEGISLATIV


I. CONTRIBUTII SALARIALE DIN 01.02.2009                                                                                           2.      CONTRIBUTII ANGAJAT:

1. CONTRIBUTII ANGAJATOR:                                                                                                                  A. Contributia asigurari sociale angajat: 10.5%
A. Contributia asigurari sociale angajator:                                                                                                 B.  Contributia de somaj angajati : 0.5%
- pentru conditii normale de munca : 20.8%                                                                                              C.  Contributia pentru asigurari sociale de sanatate: 5.5%
- pentru conditii deosebite de munca: 25.8%                                                                                           
- pentru conditii speciale de munca: 30.8%
B. Contributia de somaj angajator : 0.5%
C. Contributia pentru asigurari sociale de sanatate: 5.2%
D. Contributia FNUAS: 0.85%
E. Contributia la fondul de garantare a creantelor salariale:0.25%
 

                                                                                                                                 

Servicii-hr - 1996 | Privacy Policy
Acasa | Despre noi|  Servicii | Tarife | Parteneri | Contact