ADMINISTRARE DE PERSONAL

 

Administrarea de personal nu inseamna doar angajarea unui salariat si incheierea unui contract de munca. Implica multe responsabilitati, drepturi si obligatii pentru ambele parti. Obliga la cunoasterea si aplicarea corecta si la timp a legislatiei in vigoare, respectarea ei incepand cu prevederile Codului Muncii, continuand cu asigurarile sociale de stat si de sanatate, securitatea si sanatatea in munca, s.a.m.d.  

[CITESTE MAI MULT]

 

SALARIZARE

 

Salarizarea in Romaniaeste foarte complexa si inseamna mai mult decat plata unui salariu. Este un domeniu distinct care necesita o cunoastere foarte buna a legislatiei in vigoare si personal specializat. Inseamna o evidenta a personalului si taxelor aferente, realizate corect si la timp, intocmirea si depunerea tuturor declaratiilor si rapoartelor in forma si termenele legal stabilite.
[CITESTE MAI MULT]

CONSILIERE RESURSE UMANE

 

Sa acorzi consiliere in domeniul resurselor umane constituie o mare responsabilitate, o  buna cunoastere a legislatiei in vogoare si o mare abilitate si deschidere in interpretarea prevederilor legale, stiut fiind ca, legislatia lasa de multe ori portite care pot fi folosite tocmai in raport cu abilitatea de interpretare a acesteia.
[CITESTE MAI MULT]

 

 

 

 

                           

                             

                             

                                 

 

 

 

 

SC MADORO SOLUTIONS SRL este o firma de resurse umane din Bucuresti care va propune servicii externalizate de resurse umane, administrare de personal, salarizare si consiliere in domeniul resurselor umane, profesionale la preturi accesibile.

Suntem pregatiti sa va oferim solutii si servicii pentru problemele de personal cu care va confruntati. In parteneriat cu noi veti puteti evita desele erori care se fac in aplicarea prevederilor legale, evitand urmarile neplacute ale unor astfel de greseli: amenzi,  pierderi financiare, conflicte de munca, procese interminabile.

 

 

SC MADORO SOLUTIONS SRL are ca domeniu principal de activitate acordarea de servicii si furnizare de management a fortei de munca .

Prestam servicii externalizate de administrare de personal, salarizare si consultanta in domeniul resurselor umane  executate profesional si cu maxima eficienta  la tarife accesibile

 

Cu o experienta acumulata in peste 25 de ani de activitate in domeniu, perioada  in care am trecut prin toate etapele dezvoltarii sistemului, incepand de la cel centralizat , de la evidentele si calculele de state facute manual, la evolutia tehnologica ulterioara, la aparitia PC, a programelor de salarii din ce in ce mai evaluate, la dezvoltarea sistemului legislativ in domeniul muncii, salarizarii  si asigurarilor sociale.

Am pornit pe acest drum avand convingerea ferma in reusita demersului nostru si speranta ca vom putea pune cu succes in aplicare cunostintele acumulate cu scopul principal de a veni in sprijinul angajatorilor, persoane fizice sau juridice din Bucuresti si Judetul Ilfov oferind servicii profesionale la preturi accesibile, in vederea realizarii unei bune administrari a personalului salariat, in acoperirea performanta si eficienta a domeniului resurselor umane  extrem de important in functionarea unei societati comerciale.

                                                                                                                                                                                                                

 

 

 

 CODUL COR


Incepand cu data de 01.01.2008 a intrat in vigoare Ordinul 337 emis de catre Presedintele INS privind actualizarea activitatilor din economia nationala Nomenclatorul CAEN.

 

  CODUL CAEN


Clasificarea ocupatiilor este operatia de sistematizare a ocupatiilor (functiilor si meseriilor) populatiei active, ?n care o ocupatie  este clasificata o singura data.

 

CODUL MUNCII


Prezentul cod reglementeaza totalitatea raporturilor individuale si colective de munca, modul in care se efectueaza controlul aplicarii reglementarilor din domeniul raporturilor de munca, precum si jurisdictia muncii.

                                                                                                                                                  INFO LEGISLATIV


    TIMPUL DE MUNCA, TIMPUL DE ODIHNA

Durata maxima legala a timpului de munca nu poate depasi 48 de ore pe saptamana, inclusiv orele suplimentare. Prin exceptie, durata timpului de munca, ce include si orele suplimentare, poate fi prelungita peste 48 de ore pe saptamana, cu conditia ca media orelor de munca, calculata pe o perioada de referinta de 4 luni calendaristice, sa nu depaseasca 48 de ore pe saptamana.
Pentru anumite activitati sau profesii stabilite prin contractul colectiv de munca aplicabil, se pot negocia, prin contractul colectiv de munca respectiv, perioade de referinta mai mari de 4 luni, dar care sa nu depaseasca 6 luni. Sub rezerva respectarii reglementarilor privind protectia sanatatii si securitatii in munca a salariatilor, din motive obiective, tehnice sau privind organizarea muncii, contractele colective de munca pot prevedea derogari de la durata perioadei de referinta dar pentru perioade de referinta care in niciun caz sa nu depaseasca 12 luni.La stabilirea perioadelor de referinta nu se iau in calcul durata concediului de odihna anual si situatiile de suspendare a contractului individual de munca;

Angajatorul poate stabili programe individualizate de munca, cu acordul sau la solicitarea salariatului in cauza;
Munca suplimentara se compenseaza prin ore libere platite in urmatoarele 60 de zile calendaristice dupa efectuarea acesteia.
In aceste conditii salariatul beneficiaza de salariul corespunzator pentru orele prestate peste programul normal de lucru.
In perioadele de reducere a activitatii angajatorul are posibilitatea de a acorda zile libere platite din care pot fi compensate orele suplimentare ce vor fi prestate in urmatoarele 12 luni;

Durata efectiva a concediului de odihna anual se stabileste in contractul individual de munca, cu respectarea legii si a contractelor colective aplicabile, si se acorda proportional cu activitatea prestata intr-un an calendaristic;
In cazul in care programarea concediilor se face fractionat, angajatorul este obligat sa stabileasca programarea astfel incat fiecare salariat sa efectueze intr-un an calendaristic cel putin 10 zile lucratoare de concediu neintrerupt;
Angajatorul poate respinge solicitarea salariatului de concediu fara plata pentru formare profesionale numai daca absenta salariatului ar prejudicia grav desfasurarea activitatii;

                                                                                                                                 

Servicii-hr - 1996 | Privacy Policy
Acasa | Despre noi|  Servicii | Tarife | Parteneri | Contact